Reklama, która się wyróżnia? Tekturowe postacie!

Reklama, która się wyróżnia? Tekturowe postacie!

Reklama jest wszechobecna we współczesnym świecie. Specjaliści tej branży prześcigają się w pomysłach, w jaki sposób jeszcze bardziej uatrakcyjnić wizerunek firmy. Kiedy się okazuje, że już chyba wszystko każdy widział, na światło dzienne wychodzi kolejna alternatywa. Ciekawą propozycją w związku z tym jest — postać tekturowa.

Postać tekturowa jako reklama — jak to wygląda?

Odpowiednia jakość materiału, z którego wykonane są tekturowe postacie, to gwarancja wysokich parametrów i dobrej wytrzymałości. Pomysł ten zyskuje wielkie możliwości w każdej dziedzinie gospodarki i handlu, ale też w życiu codziennym.

Tekturowe postacie wykonane w skali 1:1 z daleka przykuwają wzrok swoim wyglądem. Z pewnej odległości wyglądają jak żywe, dlatego też momentalnie wzbudzają zainteresowanie przechodniów. Projekt może dotyczyć żywej osoby, której podobizna szczególnie przypada do gustu wielu osobom. W przypadku reklamy kierowanej do młodszych adresatów wygrywają postacie z bajek, kreskówek i świata sportu.

Profesjonalnie wykonane tekturowe postacie proponuje swoim klientom firma DM Display. Wieloletnie doświadczenie, pełen profesjonalizm i atrakcyjne ceny sprawiają, że warto sprawdzić prezentowaną ofertę.

Pozytywne aspekty reklamy w formie tekturowych postaci

Wykorzystanie reklamy poprzez tekturowe postacie odświeża i poprawia wizerunek firmy. Pozytywne połączenie danej postaci z reklamowaną ofertą tworzy pożądany rozgłos wśród odbiorców i potencjalnych przyszłych klientów.

Grafika przedstawia zawsze żywe kolory i jest przedstawiona w sposób atrakcyjny graficznie. Po akceptacji ze strony klienta firma realizuje zamówienie poprzez wykonanie projektu na pięciowarstwowej tekturze nadrukowanej w technologii UV, po czym pokryta jest laminatem.

Profesjonalnie wykonana praca to indywidualne podejście do klienta. Zgodnie z życzeniem, reklamy w formie tekturowych postaci mogą być zarówno jedno, jak i dwustronne oraz spełniać dodatkowe funkcje, takie jak:

  • zawierać ulotki reklamowe;
  • naprowadzać do konkretnego sklepu;
  • prezentować dany produkt.

Wiele jest możliwości wykonania tektur reklamowych. Tu jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia twórców i pomysłodawców. Warto rozważyć tę formę reklamy, ponieważ zdecydowanie wyróżni się ona pośród starych, utartych schematów reklamowych, które opatrzyły się już zarówno starszym, jak i młodszym odbiorcom. Świeży pomysł i realizacja to potencjalni nowi klienci, którzy choćby z ciekawości zajrzą, co znajduje się i co oferuje tekturowa postać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.